Van maandag 16 september tot en met donderdag 19 september organiseert Green Valley Belgium een week gevuld met interessante webinars. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een bepaalde module van ConfiDesk of SmartLoket? We hebben maar liefst 7 onderwerpen en 14 sessies ingepland tijdens onze week van de webinar.
Confidesk Contractbeheer
ConfiDesk – Contractbeheer helpt u contractmanagement binnen uw organisatie te implementeren. U registreert waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.
SmartLoket – Zelf modelleren
SmartLoket is een bouwdoos, gevuld met bouwstenen, waarmee u zelf aan de slag kan. Door gebruik te maken van de verschillende bouwstenen kan u aanvragen digitaliseren in een zaak. Uw medewerkers behandelen deze aanvragen via vooraf gedefinieerde processtappen. Hierdoor wordt alle informatie verzameld in één digitaal dossier. U kan de voortgang van de aanvragen registreren en bewaken. Bovendien kan u de aanvrager eenvoudig informeren over de status van de behandeling.
SmartLoket – Meldingen
Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen online een melding registreren via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden.
SmartLoket – Klachten
Met SmartLoket – Klachten heeft u een centraal beheerssysteem voor de registratie, het onderzoek en de afhandeling van klachten. Geen enkele klacht glipt nog door de mazen van het net, dankzij dit centrale systeem.
Benieuwd?
Benieuwd hoe je ConfiDesk en SmartLoket kan inzetten om de dienstverlening van uw organisatie te verbeteren?
Schrijf dan zeker in voor één of meerdere sessies tijdens onze week van de webinar. Gratis, en volledig vrijblijvend.