Interne processen optimaliseren en digitaliseren

Contactmomentenbeheer
Klanten Contact Centrum
Contractbeheer
Personeel

Contactmomentenbeheer
Klanten Contact Centrum
Contractbeheer
Personeel
Contactmomentenbeheer
Klanten Contact Centrum
Contractbeheer
Personeel
Klanten
Nieuws
Gemeente Beveren kiest voor Klanten Contact Centrum
Gemeente Beveren kiest voor ConfiDesk - Klanten Contact Centrum om de dienstverlening naar de burger te verbeteren. De centrale kennisdatabank en het integraal klantbeeld helpen de medewerkers om...
Hulpverleningszones starten met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer
De hulpverleninszones Limburg-Noord en Taxandria starten met ConfiDesk - Contactmomentenbeheer voor het registreren van hun inkomende en uitgaande briefwisseling. Beide organisaties treden op als...
Gemeente Nieuwerkerken start met digitale postregistratie
Gemeente Nieuwerkerken kiest de module Contactmomentenbeheer voor de digitale registratie van hun briefwisseling. Door de integratie met Notula kunnen poststukken eenvoudig geagendeerd worden.