Over ConfiDesk

ConfiDesk helpt u uw interne processen te optimaliseren en te digitaliseren. Het is een informatiesysteem voor het verzamelen, behandelen, beheren en raadplegen van informatie en communicatie.

Met ConfiDesk voert u al uw processen efficiënter, sneller en transparanter uit. Ook informatie van buitenaf kan eenvoudig opgeslagen en betrouwbaar beheerd worden.

ConfiDesk werkt intuïtief. De oplossing helpt en ondersteunt u in het dagelijks werk. 

N

Organisatiebreed inzetbaar

Elke medewerker komt in contact met operationele processen, de dagelijkse primaire processen waarmee uw organisatie producten en diensten realiseert en levert aan de klant. Door ConfiDesk organisatiebreed in te zetten, kan elke medewerker deze taken op eenzelfde, gestructureerde manier behandelen.

N

Efficiënter, sneller en transparanter

ConfiDesk versnelt de overdracht van informatie binnen uw organisatie, automatiseert en bewaakt taken. Aandacht voor interne processen leidt tot verlaging van kosten en verbetering van processen. Dus tot verhoging van productiviteit.

N

Generiek en modulair

ConfiDesk is een generieke oplossing die meegroeit met de wensen en behoeften van uw bestuur. ConfiDesk is modulair opgebouwd. U kan starten met een beperkte set functionaliteiten en later uitbreidingen implementeren.

N

Kleinere ecologische voetafdruk

Met ConfiDesk digitaliseert u al uw interne processen. De juiste informatie en documenten zijn daardoor altijd en overal digitaal beschikbaar. U gebruikt minder papier, inkt en ander (kantoor)materiaal. Zo draagt u bij aan een kleinere ecologische voetafdruk.

Modules

!

Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer registreert en digitaliseert u alle inkomende en uitgaande brieven, e-mails en andere contactmomenten op één centrale plaats. U verdeelt ze naar de verantwoordelijke dienst en volgt ze digitaal op. Dankzij de uitgebreide zoekmogelijkheden op basis van metadata en full text search vinden uw medewerkers relevante contactmomenten sneller terug.

Contactmomenbeheer helpt u volgende contactmomenten te registreren en behandelen

  • Inkomende briefwisseling
  • Uitgaande briefwisseling
  • Inkomende e-mails
  • Uitgaande e-mails
  • Telefonische en persoonlijke contacten
!

Klanten Contact Centrum

Klanten Contact Centrum is het kenniscentrum binnen ConfiDesk. Het stelt u in staat om vragen snel te beantwoorden en de klanten te informeren over de status van hun lopende contactmomenten, aanvragen en meldingen.

Gecentraliseerde kennisdatabank

De gecentraliseerde kennisdatabank ondersteunt de medewerkers aan de onthaalbalie en in het klanten contact centrum bij het direct en eenduidig beantwoorden van vragen die via de diverse kanalen binnenkomen.

Integraal klantbeeld

Via een uitgebreide zoekfunctie roept de medewerker integraal klantbeeld op. Dit 360°-klantprofiel geeft inzicht in alle contactmomenten, meldingen en aanvragen van de klant.

Registratie telefonische en persoonlijke contactenmomenten

De onthaalmedewerkers en medewerkers in het klanten contact centrum registreren elke klantinteractie.

!

Contractbeheer

ConfiDesk – Contractbeheer helpt u contractmanagement binnen uw organisatie te implementeren.

Contractbeheerders registreren waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Hierdoor is de juiste informatie voor elke contract steeds beschikbaar en opvraagbaar. 

De contractbeheerder krijgt automatisch meldingen tijdens de duurtijd van het contract. 

 

!

Personeel

Met ConfiDesk – Vormingsaanvraag stroomlijnt u de vormingsaanvragen van uw medewerkers en krijgt u een duidelijk zicht op de aanvragen, aantallen, kostprijs, … per persoon, dienst en afdeling.

Ook interesse in ConfiDesk?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.