Nieuws

Green Valley Belgium neemt maatregelen tegen COVID-19

De situatie waarin we ons bevinden is uitzonderlijk en dat zorgt voor onzekerheid. Wij willen u verzekeren dat we bij Green Valley Belgium er alles aan doen om u verder te helpen.

Het hele Green Valley Belgium Team werkt veilig vanuit huis en is volledig uitgerust om onze producten draaiende te houden, zodat ook u op afstand kan vergaderen, aanvragen behandelen, …

Heeft u vragen, bel dan gerust uw contactpersoon of stuur ons een e-mail. Al onze vaste nummers zijn doorgeschakeld naar een mobiel toestel.

Als u ondersteuning nodig heeft, kan u altijd een verzoek indienen via het Service Desk portaal. Onze service desk blijft tijdens de kantooruren telefonisch bereikbaar op het gekende nummer: +32 89 39 59 68. Uitzonderlijk zal onze servicedesk op 18, 27, 30 en 31 maart bereikbaar zijn op +32 89 39 59 63.

Blijf veilig, blijf gezond, blijf thuis als je de mogelijkheid hebt. We wensen je veel moed in deze moeilijke tijden.

Meet the team: Amber

Meet the team: Amber

In deze meet the team blog-reeks stellen we trots ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Amber Fabré, vrij recent gestart – in februari 2024 om precies te zijn – bij Green Valley Belgium. Als Junior Business Development Manager combineert Amber haar passie, empathie en ervaring met openbare besturen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.