Nieuws

Green Valley Belgium neemt maatregelen tegen COVID-19

De situatie waarin we ons bevinden is uitzonderlijk en dat zorgt voor onzekerheid. Wij willen u verzekeren dat we bij Green Valley Belgium er alles aan doen om u verder te helpen.

Het hele Green Valley Belgium Team werkt veilig vanuit huis en is volledig uitgerust om onze producten draaiende te houden, zodat ook u op afstand kan vergaderen, aanvragen behandelen, …

Heeft u vragen, bel dan gerust uw contactpersoon of stuur ons een e-mail. Al onze vaste nummers zijn doorgeschakeld naar een mobiel toestel.

Als u ondersteuning nodig heeft, kan u altijd een verzoek indienen via het Service Desk portaal. Onze service desk blijft tijdens de kantooruren telefonisch bereikbaar op het gekende nummer: +32 89 39 59 68. Uitzonderlijk zal onze servicedesk op 18, 27, 30 en 31 maart bereikbaar zijn op +32 89 39 59 63.

Blijf veilig, blijf gezond, blijf thuis als je de mogelijkheid hebt. We wensen je veel moed in deze moeilijke tijden.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Belangrijke mijlpaal: 10 jaar Notula in Kortrijk

Belangrijke mijlpaal: 10 jaar Notula in Kortrijk

Belangrijke mijlpaal voor Kortrijk: al 10 jaar lang vertrouwt de stad op Notula voor hun besluitvormingsproces! Daar hoort wat lekkers bij, vonden we bij Green Valley Belgium. 10 jaar Notula in Kortrijk? Dat betekent meer dan 48500 agendapunten verspreid over 2200 vergaderingen. Dat zijn 90.000 publicaties, 1343 opgeslagen notulen en 38578 genomen besluiten.

Meet the team: Jeroen

Meet the team: Jeroen

In deze blog-reeks stellen we graag ons team voor. Maak kennis met Jeroen Paesen, een bruisende kracht binnen Green Valley Belgium. Jeroen is een échte Limburger, die niet alleen zijn passie voor informatica, maar ook zijn sociale karakter en positieve instelling meebrengt. Met een stevige portie sportiviteit past Jeroen perfect binnen ons energieke team. 

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer centraliseer je alle inkomende contactmomenten op één plaats, je volgt ze digitaal op en verdeelt ze moeiteloos naar de juiste dienst of persoon. 

In Gent wordt de inkomende post nu eenvoudig geregistreerd en verdeeld, wat zorgt voor een soepelere verwerking.