Nieuws

Meet the team: Daniele

In deze blog-reeks stellen we trots ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Daniele Allegrezza. Intussen al vier jaar Consultant – Project Manager bij Green Valley Belgium. Daniele is enthousiast, gestructureerd en hij houdt ervan om te luisteren naar de klant om zo de software beter te maken. 

In deze blog vertelt Daniele waarom hij – als echte Genkie – graag ‘shtijl maakt’ hier bij Green Valley Belgium. 

Meet the team

Dit is Daniele. Familie komt bij hem op de eerste plaats. Samen met vrienden en familie genieten van de kleine dingen van het leven, daar houdt hij van. Als echte Genkie, kijkt hij graag voetbal. KRC Genk, uiteraard! Humor is alles voor hem. Mensen nemen zichzelf soms zo serieus. Met humor kan je daar een kwinkslag aan geven en alles verlichten.  

Als pas afgestudeerde TEW-er is hij vier jaar geleden gestart bij Green Valley Belgium. Daniele heeft bewust gekozen voor een kleinere omgeving omdat hij hier meer groeikansen en mogelijkheden om bij te leren zag.  Hij houdt ervan om met mensen te werken, in contact te staan met klanten. Hij vindt het fijn om zijn kennis te delen, om een systeem uit te leggen aan de klant of een werkwijze stap voor stap toe te lichten. 

Daniele voelt zich één met het bedrijf. De platte structuur en open communicatie zijn belangrijke factoren hierbij. En de hechte band met de collega’s ook natuurlijk. Je kan altijd bij iemand terecht, als je ergens mee zit. Hij wil graag groeien binnen Green Valley Belgium en krijgt die kansen ook. En dat is fijn. 

Als we aan Daniele vragen wat de belangrijkste eigenschappen van een goede consultant zijn, dan vertelt hij glimlachend. “Vooral luisteren naar de klant enerzijds, de product owner anderzijds en daar de juiste balans tussen vinden. Duidelijk communiceren, dat is belangrijk voor de klant. Vertel wat wel kan en wat niet. En leg ook uit waarom het niet kan. Administratief sterk en goed georganiseerd zijn. Zowel voor de praktische aanpak bij de implementatie van een project, maar ook voor bijvoorbeeld een training of gebruikersdag te organiseren. En je technische kennis opbouwen, ook niet te verwaarlozen.”

Waarom het gras bij Green Valley groener is?  Daniele voelt zich goed hier bij Green Valley Belgium. Hij wordt gewaardeerd door het bedrijf en door de klanten. Het is een hecht team en je kan op iedereen rekenen. Er zijn voldoende groeikansen en je wordt ook echt betrokken. En die platte structuur maakt het zoveel fijner om te werken. 

5 snelle vragen

Aan iedereen van het team stellen we dezelfde ‘snelle vragen’. Gewoon actie-reactie, zonder té veel nadenken. Perfect om iedereen écht te leren kennen! 

Wat als er 25u in een dag waren? 

“Slapen! Nee, grapje! Dat extra uurtje zou ik gebruiken voor quality-time met familie en vrienden.”

Levensmotto samengevat in een quote

“Alleen de kalmte kan u redden.”

Hoe of waar kan Daniele rust vinden? 

“Op de voetbal. Maar da’s niet altijd waar, omdat ik me daar heel fel opjaag.”

Meest gebruikte buzzwoord?

“Bij klanten gebruik ik heel vaak het woord ‘eventueel’. In het dagelijks leven, het Genkse meh.”

Wat is jouw favoriete “Green Valley”? 

“Wandelen en picknicken, hier op de terril. Daar kom ik vaak. ”

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Belangrijke mijlpaal: 10 jaar Notula in Kortrijk

Belangrijke mijlpaal: 10 jaar Notula in Kortrijk

Belangrijke mijlpaal voor Kortrijk: al 10 jaar lang vertrouwt de stad op Notula voor hun besluitvormingsproces! Daar hoort wat lekkers bij, vonden we bij Green Valley Belgium. 10 jaar Notula in Kortrijk? Dat betekent meer dan 48500 agendapunten verspreid over 2200 vergaderingen. Dat zijn 90.000 publicaties, 1343 opgeslagen notulen en 38578 genomen besluiten.

Meet the team: Jeroen

Meet the team: Jeroen

In deze blog-reeks stellen we graag ons team voor. Maak kennis met Jeroen Paesen, een bruisende kracht binnen Green Valley Belgium. Jeroen is een échte Limburger, die niet alleen zijn passie voor informatica, maar ook zijn sociale karakter en positieve instelling meebrengt. Met een stevige portie sportiviteit past Jeroen perfect binnen ons energieke team.