Nieuws

Stad Mortsel werkt sinds kort met de module ConfiDesk – Vorming

De medewerker registreert een vormingsaanvraag. Afhankelijk van het budget wordt deze eventueel geagendeerd en er kan optioneel advies gevraagd worden. Het diensthoofd krijgt automatisch een melding van de aanvraag. Uiteindelijk is de personeelsdienst verantwoordelijk voor het goed- of afkeuren van de aanvraag. Bij afkeuren kan er zelfs een alternatief voorgesteld worden.  Het volledige goedkeuringsproces loopt automatisch en na afloop van de opleiding wordt er ook feedback gevraagd aan de desbetreffende medewerker. 

Met ConfiDesk – Vorming kan je de vormingsaanvragen van je medewerkers stroomlijnen en je krijgt een duidelijk zicht op de aanvragen, aantallen, kostprijs, … per persoon, dienst en afdeling.

Lees meer over Confidesk

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer centraliseer je alle inkomende contactmomenten op één plaats, je volgt ze digitaal op en verdeelt ze moeiteloos naar de juiste dienst of persoon. 

In Gent wordt de inkomende post nu eenvoudig geregistreerd en verdeeld, wat zorgt voor een soepelere verwerking. 

Hoe gaat het intussen met onze Digitale Roadmap?

Hoe gaat het intussen met onze Digitale Roadmap?

Vorig jaar lanceerden we trots onze digitale roadmap. Hierdoor krijgen klanten niet alleen inzicht in de roadmap van onze verschillende producten, maar ze kunnen deze ook mee bepalen door zelf suggesties te doen en op verbetervoorstellen te stemmen. Veel gebruikers hebben hun weg naar onze nieuwe digitale roadmap gevonden.

Gemeente Westerlo digitaliseert communicatie met ConfiDesk

Gemeente Westerlo digitaliseert communicatie met ConfiDesk

Toen Stijn Schoors van de gemeente Westerlo in 2019 startte aan een behoefteanalyse voor de postregistratietoepassing was dat vooral vanuit de noden van de business. Er werd al gewerkt met een eigen ontwikkelde tool, maar deze was qua functionaliteit zeer beperkt en...

Gemeente Beveren kiest voor Klanten Contact Centrum

Gemeente Beveren kiest voor Klanten Contact Centrum

Gemeente Beveren kiest voor ConfiDesk - Klanten Contact Centrum om de dienstverlening naar de burger te verbeteren. De centrale kennisdatabank en het integraal klantbeeld helpen de medewerkers om vragen snel te beantwoorden en de klanten te informeren over de status...

Ook interesse in ConfiDesk?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.