Nieuws

Meet the team: Geoffrey

In deze blog-reeks stellen we ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Geoffrey Rooymans, die zich sinds oktober 2010 een Green Valley’er mag noemen. Gestart als Developer en doorgegroeid naar Operations Manager – Team Lead Development. Verantwoordelijk voor alles wat technisch is? Niet echt, daarvoor heeft Green Valley Belgium een Technical Lead. Als Operations Manager is Geoffrey een echte ‘People Manager’. Bovendien bewaakt hij als scrum master ook de dagdagelijkse planning.  

In deze blog vertelt Geoffrey waarom hij het hier bij Green Valley Belgium zo tof vindt. 

Meet the team

Dit is Geoffrey. Fiere papa van twee kinderen: Lars en Eline. Zijn gezin is de rode draad in zijn leven. Al is de balans tussen werk en privé af en toe een evenwichtsoefening, volgens zijn echtgenote. 😉 

Geoffrey is één van de anciens, dat wil ook zeggen dat hij de hele historiek van Green Valley Belgium heeft meegemaakt. Toen hij in 2010 startte als Developer, telde de organisatie een paar collega’s en twee klanten. Dat waren trouwens Gent en Antwerpen. Intussen werken 140 organisaties dagelijks met de software van Green Valley Belgium. 

Wat zo’n Operations Manager – Team Lead Development zoal doet bij Green Vallen Belgium? “Vaak ben ik een beetje een manusje van alles”, vat Geoffrey het lachend samen. “Wat ik zo tof vind aan deze job is de diversiteit aan taken die ik kan en mag doen. Als first-line contactpersoon probeer ik het team van Developers wat uit de wind te zetten. Maar ik ben ook degene die ervoor zorgt dat de pc’s en toegangen voor het team in orde zijn. Ik hou er gewoon van om heel betrokken te zijn bij de organisatie”, vertelt Geoffrey enthousiast! 

Wij zouden hem eerder een ‘problem solver’ noemen. Iets wat moeilijk opgelost raakt? Geoffrey is your man!  Samen met het team gaat hij er achteraan. Hij is het aanspreekpunt, zowel intern tussen de verschillende teams onderling maar ook extern. 

De belangrijkste eigenschappen die je moet hebben in deze functie? Communicatief sterk zijn, goed overweg kunnen met iedereen en aanvoelen wat er leeft in het team. Voor Geoffrey heeft de persoon altijd de bovenhand. Als Operations Manager is hij streng maar rechtvaardig. En ja, dat is hoe Geoffrey zichzelf omschrijft. Als hij beslissingen moet nemen, probeert hij iedereen daarin te kennen. Er is altijd overleg met het team in het beslissingsproces en externe communicatie wordt ook altijd intern afgetoetst. Hij probeert altijd goed te doen voor iedereen. Dat is natuurlijk een utopie, want dat kan jammer genoeg niet altijd. Maar ook als dat niet kan, blijft het essentieel om de reden achter een bepaalde beslissing te duiden. 

Waarom het gras bij Green Valley altijd groener is? “Ge zijt hier gene nummer! En ja, dat klinkt misschien een beetje cliché, maar dat is echt zo. Er is een toffe sfeer onder alle collega’s, met de Developers, Consultants, … We zijn familiaal maar toch ook professioneel. Iedereen is gelijk en mag input geven. Ook de klanten waar we voor mogen werken. Ons team ondersteunt inmiddels 140 steden, gemeenten en andere organisaties. Natuurlijk zijn we intern ook gegroeid en de producten zijn uitgebreid. Daar ben ik trots op!” concludeert Geoffrey.

5 snelle vragen

Aan iedereen van het team stellen we dezelfde ‘snelle vragen’. Gewoon actie-reactie, zonder veel nadenken. Perfect om het team écht te leren kennen! 

Wat als er 25u in een dag waren? 

“Mijn gezin zou zeggen: nog meer voor Green Valley Belgium werken! Maar ik zou meer tijd maken voor het gezin. Samen genieten van de kleine dingen in het leven.”

Levensmotto samengevat in een quote

“Rustig blijven. We zien wel.”

Hoe of waar kan Geoffrey rust vinden? 

“Gezellig met het gezin naar de cinema, of thuis een serie bingewatchen.”

Meest gebruikte buzzwoord?

“Het is wat het is.”

Wat is uw favoriete “Green Valley”? 

“De Belgische kust. Niet groen misschien, maar het is gewoon fijn om op den dijk te lopen. Lekker uitwaaien!”

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Belangrijke mijlpaal: 10 jaar Notula in Kortrijk

Belangrijke mijlpaal: 10 jaar Notula in Kortrijk

Belangrijke mijlpaal voor Kortrijk: al 10 jaar lang vertrouwt de stad op Notula voor hun besluitvormingsproces! Daar hoort wat lekkers bij, vonden we bij Green Valley Belgium. 10 jaar Notula in Kortrijk? Dat betekent meer dan 48500 agendapunten verspreid over 2200 vergaderingen. Dat zijn 90.000 publicaties, 1343 opgeslagen notulen en 38578 genomen besluiten.

Meet the team: Jeroen

Meet the team: Jeroen

In deze blog-reeks stellen we graag ons team voor. Maak kennis met Jeroen Paesen, een bruisende kracht binnen Green Valley Belgium. Jeroen is een échte Limburger, die niet alleen zijn passie voor informatica, maar ook zijn sociale karakter en positieve instelling meebrengt. Met een stevige portie sportiviteit past Jeroen perfect binnen ons energieke team. 

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer centraliseer je alle inkomende contactmomenten op één plaats, je volgt ze digitaal op en verdeelt ze moeiteloos naar de juiste dienst of persoon. 

In Gent wordt de inkomende post nu eenvoudig geregistreerd en verdeeld, wat zorgt voor een soepelere verwerking.