Nieuws

Meet the team: Geoffrey

In deze blog-reeks stellen we ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Geoffrey Rooymans, die zich sinds oktober 2010 een Green Valley’er mag noemen. Gestart als Developer en doorgegroeid naar Operations Manager – Team Lead Development. Verantwoordelijk voor alles wat technisch is? Niet echt, daarvoor heeft Green Valley Belgium een Technical Lead. Als Operations Manager is Geoffrey een echte ‘People Manager’. Bovendien bewaakt hij als scrum master ook de dagdagelijkse planning.  

In deze blog vertelt Geoffrey waarom hij het hier bij Green Valley Belgium zo tof vindt. 

Meet the team

Dit is Geoffrey. Fiere papa van twee kinderen: Lars en Eline. Zijn gezin is de rode draad in zijn leven. Al is de balans tussen werk en privé af en toe een evenwichtsoefening, volgens zijn echtgenote. 😉 

Geoffrey is één van de anciens, dat wil ook zeggen dat hij de hele historiek van Green Valley Belgium heeft meegemaakt. Toen hij in 2010 startte als Developer, telde de organisatie een paar collega’s en twee klanten. Dat waren trouwens Gent en Antwerpen. Intussen werken 140 organisaties dagelijks met de software van Green Valley Belgium. 

Wat zo’n Operations Manager – Team Lead Development zoal doet bij Green Vallen Belgium? “Vaak ben ik een beetje een manusje van alles”, vat Geoffrey het lachend samen. “Wat ik zo tof vind aan deze job is de diversiteit aan taken die ik kan en mag doen. Als first-line contactpersoon probeer ik het team van Developers wat uit de wind te zetten. Maar ik ben ook degene die ervoor zorgt dat de pc’s en toegangen voor het team in orde zijn. Ik hou er gewoon van om heel betrokken te zijn bij de organisatie”, vertelt Geoffrey enthousiast! 

Wij zouden hem eerder een ‘problem solver’ noemen. Iets wat moeilijk opgelost raakt? Geoffrey is your man!  Samen met het team gaat hij er achteraan. Hij is het aanspreekpunt, zowel intern tussen de verschillende teams onderling maar ook extern. 

De belangrijkste eigenschappen die je moet hebben in deze functie? Communicatief sterk zijn, goed overweg kunnen met iedereen en aanvoelen wat er leeft in het team. Voor Geoffrey heeft de persoon altijd de bovenhand. Als Operations Manager is hij streng maar rechtvaardig. En ja, dat is hoe Geoffrey zichzelf omschrijft. Als hij beslissingen moet nemen, probeert hij iedereen daarin te kennen. Er is altijd overleg met het team in het beslissingsproces en externe communicatie wordt ook altijd intern afgetoetst. Hij probeert altijd goed te doen voor iedereen. Dat is natuurlijk een utopie, want dat kan jammer genoeg niet altijd. Maar ook als dat niet kan, blijft het essentieel om de reden achter een bepaalde beslissing te duiden. 

Waarom het gras bij Green Valley altijd groener is? “Ge zijt hier gene nummer! En ja, dat klinkt misschien een beetje cliché, maar dat is echt zo. Er is een toffe sfeer onder alle collega’s, met de Developers, Consultants, … We zijn familiaal maar toch ook professioneel. Iedereen is gelijk en mag input geven. Ook de klanten waar we voor mogen werken. Ons team ondersteunt inmiddels 140 steden, gemeenten en andere organisaties. Natuurlijk zijn we intern ook gegroeid en de producten zijn uitgebreid. Daar ben ik trots op!” concludeert Geoffrey.

5 snelle vragen

Aan iedereen van het team stellen we dezelfde ‘snelle vragen’. Gewoon actie-reactie, zonder veel nadenken. Perfect om het team écht te leren kennen! 

Wat als er 25u in een dag waren? 

“Mijn gezin zou zeggen: nog meer voor Green Valley Belgium werken! Maar ik zou meer tijd maken voor het gezin. Samen genieten van de kleine dingen in het leven.”

Levensmotto samengevat in een quote

“Rustig blijven. We zien wel.”

Hoe of waar kan Geoffrey rust vinden? 

“Gezellig met het gezin naar de cinema, of thuis een serie bingewatchen.”

Meest gebruikte buzzwoord?

“Het is wat het is.”

Wat is uw favoriete “Green Valley”? 

“De Belgische kust. Niet groen misschien, maar het is gewoon fijn om op den dijk te lopen. Lekker uitwaaien!”

Meet the team: Amber

Meet the team: Amber

In deze meet the team blog-reeks stellen we trots ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Amber Fabré, vrij recent gestart – in februari 2024 om precies te zijn – bij Green Valley Belgium. Als Junior Business Development Manager combineert Amber haar passie, empathie en ervaring met openbare besturen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.