Nieuws

Digitaliseer en optimaliseer je communicatie met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer registreer en digitaliseer je alle inkomende en uitgaande brieven, e-mails en andere contactmomenten op één centrale plaats. Je verdeelt ze naar de verantwoordelijke dienst of persoon en volgt ze digitaal op. Dankzij de uitgebreide zoekmogelijkheden vinden je medewerkers relevante contactmomenten sneller terug.

Uitnodiging webinar

Tijdens een webinar op 22/6 om 10u lichten we de mogelijkheden en voordelen van ConfiDesk – Contactmomentenbeheer graag toe. 

Wat mag u tijdens dit webinar verwachten?  

Een demonstratie van de module ConfiDesk – Contactmomentenbeheer met hierin:

  • Hoe kan je een inkomende brief of e-mail registreren en verdelen binnen de organisatie?
  • Hoe kan je een inkomende brief of e-mail behandelen?
  • Hoe maak je een uitgaande brief of e-mail?
  • Hoe werkt de integratie met de verschillende handtekenplatformen?
  •  Hoe verzend je brieven naar de eBox en de printstraat van de MAGDA-documentendienst

Benieuwd? 

Benieuwd hoe je met Confidesk – Contactmomentenbeheer de communicatie van jouw organisatie kan digitaliseren en optimaliseren ?

Schrijf dan zeker in voor dit webinar op donderdag 22/6 van 10:00 tot 12:00.  Gratis, en volledig vrijblijvend.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer centraliseer je alle inkomende contactmomenten op één plaats, je volgt ze digitaal op en verdeelt ze moeiteloos naar de juiste dienst of persoon. 

In Gent wordt de inkomende post nu eenvoudig geregistreerd en verdeeld, wat zorgt voor een soepelere verwerking. 

Hoe gaat het intussen met onze Digitale Roadmap?

Hoe gaat het intussen met onze Digitale Roadmap?

Vorig jaar lanceerden we trots onze digitale roadmap. Hierdoor krijgen klanten niet alleen inzicht in de roadmap van onze verschillende producten, maar ze kunnen deze ook mee bepalen door zelf suggesties te doen en op verbetervoorstellen te stemmen. Veel gebruikers hebben hun weg naar onze nieuwe digitale roadmap gevonden.

Ook interesse in ConfiDesk?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.