Nieuws

Meet the team: Romina

In deze blog-reeks stellen we graag ons team voor. We starten met Romina Cicero, al 5,5 jaar consultant/projectmanager bij Green Valley Belgium. 

Meet the team

Dit is Romina. Analytisch en gestructureerd. Maar ook sociaal, leergierig én nieuwsgierig. Deze jonge mama met een dochtertje van 1 jaar gaat graag op ontdekking, zowel op het werk als daarbuiten. Soms op zichzelf, maar ook graag omringd door mensen. En dat vindt ze ook terug in haar job. Verantwoordelijkheid en vrijheid, terwijl je deel uitmaakt van een hecht team dat er samen voor gaat. Want het is het resultaat wat telt. 

Wat ze bij Green Valley Belgium doet? De projecten bij onze klanten opvolgen, van kick-off tot en met de oplevering. Daarnaast denkt ze mee over het product en de configuratie van de modules hiervan. De processen van de klant digitaliseren en het zelf modelleren van specifieke vragen die niet standaard in het product zitten, dat zijn de dingen waar Romina blij van wordt. 

Goed communiceren, gestructureerd werken en denken in functie van de noden van de klant. Dat zijn volgens Romina de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben als consultant/projectmanager bij Green Valley Belgium. Alleen zo kan je de brug slaan tussen de klant en de IT. 

Waarom het gras bij Green Valley Belgium altijd groener is? “Het is een heel tof team, er worden veel leuke dingen georganiseerd. Momenteel kan het even niet, maar ik keek altijd uit naar de maandelijkse happy hour op vrijdag. Da’s toch een vast momentje om je collega’s op een manier te leren kennen. Wat ik ook heel fijn vind is dat je verantwoordelijkheid krijgt. Sterker nog, je wordt aangemoedigd om te ontdekken hoe jij je verder kan ontplooien binnen het bedrijf. Green Valley is ook een flexibel bedrijf, dat was trouwens voor Corona ook al zo. En de enorm mooie omgeving werkt ook stimulerend,” vertelt Romina enthousiast. 

5 snelle vragen aan Romina

Aan iedereen van het team stellen we dezelfde ‘snelle vragen’. Gewoon actie-reactie, zonder té veel nadenken. Perfect om iedereen écht te leren kennen! 

Wat zou je doen als er 25 uren in een dag waren? 

“Me zorgen maken dat ik niet alles gedaan krijg.”

Levensmotto samengevat in een quote

“Liefde is alles. Lekker cliché, maar als je goed omringd bent, dan komt het allemaal wel goed.”

Hoe of waar kan Romina rust vinden? 

Gaan wandelen, in de natuur zijn, samen met het gezin. Lekker gaan eten en reizen, dat maakt me rustig. 

Meest gebruikte buzzwoord?

“Euhm, geen idee. Wil het misschien ook niet weten”

Wat is jouw favoriete “Green Valley”? 

“De Teut in Zonhoven, een natuurgebied waar ik regelmatig met hond en de kleine ga wandelen. Wanneer tussen het groen ook nog de paarse heide in bloei staat is het des te mooier.”

Gezocht: nieuwe collega’s!

Green Valley Belgium is op zoek naar nieuwe collega’s. Ben je benieuwd of het gras bij ons écht groener is? Ga dan zeker even kijken naar onze openstaande vacatures!

Wil je deel uit maken van ons team?
Stuur je CV en motivatie naar jobs@greenvalleybelgium.be. Tot snel?!

Meet the team: Amber

Meet the team: Amber

In deze meet the team blog-reeks stellen we trots ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Amber Fabré, vrij recent gestart – in februari 2024 om precies te zijn – bij Green Valley Belgium. Als Junior Business Development Manager combineert Amber haar passie, empathie en ervaring met openbare besturen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.