Nieuws

6 besturen kiezen voor papieren en attesten

Stad Peer, stad Halle en de gemeentes Balen, Bocholt, Berlaar en Sint-Katelijne-Waver kiezen voor SmartLoket – Papieren en attesten.

Inwoners kunnen binnenkort verschillende bevolkingsattesten, uittreksels en afschriften van aktes burgerlijke stand en uittreksels uit het strafregister digitaal aanvragen. De documenten worden automatisch afgeleverd met een rechtsgeldige digitale stempel. De inwoners moeten zich niet meer naar het loket verplaatsen om de documenten te ontvangen.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

In het Limburgse Herk-de-Stad, een stad met ongeveer 12.750 inwoners, heeft het bestuur opmerkelijke stappen gezet om digitale dienstverlening te omarmen. In een gesprek met Alain Steenaerts, verantwoordelijke voor de Dienst Burgerzaken, vertelt hij waarom Herk-de-Stad met SmartLoket zo sterk heeft ingezet op digitalisering.

Green Valley Belgium lanceert digitaal ondernemersloket

Green Valley Belgium lanceert digitaal ondernemersloket

Een ondernemer heeft heel wat administratieve formaliteiten waaraan voldaan moet worden. Met SmartLoket – Ondernemen verloopt dit voortaan volledig digitaal.  Zowel start-ups als gevestigde ondernemers kunnen hier vergunningen, machtigingen, toelatingen e.d. digitaal aanvragen.

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.