Nieuws

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Kent u Mijn burgerprofiel al? Het is de plaats waar u al uw zaken met de overheid veilig en digitaal kunt regelen. Mijn burgerprofiel verzamelt al uw officiële gegevens en uw overheidsadministratie in één persoonlijk overzicht.

Hebt u een aanvraag ingediend? Dan kunt u hier volgen hoe het ermee staat, om het even door welke overheidsorganisatie die wordt behandeld. Verandert er iets aan de status van uw dossier? U ziet in één oogopslag of er een bericht voor u is. Ook uw My eBox overheidsdocumenten kunt u raadplegen in Mijn burgerprofiel. 

De status van uw COVID-19 vaccinatie volgen? 

Sinds kort is er een nieuwe module op Mijn burgerprofiel: ‘Uw COVID-19 vaccin’. Wie in aanmerking komt voor een vaccin, kan zijn uitnodiging daar raadplegen. Zodra het vaccinatiecentrum de uitnodiging voor uw vaccinatie heeft aangemaakt, kan u dit hier ook terugvinden. Hier kan u zelfs uw afspraak bevestigen of verplaatsen, indien nodig. 

Meer informatie en een woordje uitleg hoe hierop inloggen, kan u in dit artikel uit het Nieuwsblad vinden: ‘Check je ‘burgerprofiel’ als je je vaccinatie niet wil missen’: maar wat is dat en waar vind je het?

Samengevat, wat kan u op Mijn burgerprofiel terugvinden? 

  • Meldingen
  • Documenten
  • Attesten en vergunningen
  • Uw COVID-19 vaccin
  • Uw gegevens
  • In uw buurt 

En waarom vertellen wij u dit? 

Heel eenvoudig, omdat Green Valley Belgium ervoor zorgt dat de aanvragen en meldingen die via SmartLoket gebeuren ook in Mijn burgerprofiel komen te staan. Zo krijgt u een persoonlijk beeld van al uw overheidszaken. Handig én overzichtelijk!

Benieuwd naar de mogelijkheden van SmartLoket

Webinar: SmartLoket – Reistoelating minderjarigen

Webinar: SmartLoket – Reistoelating minderjarigen

Wist u dat dit ook volledig digitaal kan afleveren? Met de module SmartLoket – Reistoelating voor minderjarigen kunnen burgers digitaal een reistoelating aanvragen. Tijdens dit webinar zoomen we in op het volledige proces: van de aanvraag van de reistoelating, de ondertekening tot de automatische aflevering van het document. 

Attesten uit SmartLoket, nu ook via zelfbedieningsloketten in Antwerpen

Attesten uit SmartLoket, nu ook via zelfbedieningsloketten in Antwerpen

De zelfbedieningsloketten in Antwerpen al gespot? Je kan ze op maar liefst 32 plaatsen in de stad vinden!  Aan deze kiosk kan je zelf persoonlijke documenten afdrukken en een aantal andere zaken regelen. Voortaan kan je hier ook terecht om je attesten via SmartLoket aan te vragen.

Webinar: SmartLoket – Reistoelating minderjarigen

Herk-de-Stad live met SmartLoket – Reistoelating minderjarige

Herk-de-Stad is als eerste live met de nieuwe module SmartLoket – Reistoelating minderjarige. Burgers kunnen vanaf nu hun reisvergunning voor minderjarige kinderen digitaal aanvragen. En niet alleen de aanvraag, ook de ondertekening én aflevering kan volledig online.

Berlaar live met SmartLoket  – Inname openbaar domein

Berlaar live met SmartLoket – Inname openbaar domein

Berlaar is live met de module SmartLoket – Inname openbaar domein. Burgers kunnen vanaf nu hun signalisatievergunning voor werken digitaal aanvragen. Dankzij de koppeling met GIPOD worden de innames automatisch geregistreerd. GIPOD is het Generiek Informatieplatform...

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.