Nieuws

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Kent u Mijn burgerprofiel al? Het is de plaats waar u al uw zaken met de overheid veilig en digitaal kunt regelen. Mijn burgerprofiel verzamelt al uw officiële gegevens en uw overheidsadministratie in één persoonlijk overzicht.

Hebt u een aanvraag ingediend? Dan kunt u hier volgen hoe het ermee staat, om het even door welke overheidsorganisatie die wordt behandeld. Verandert er iets aan de status van uw dossier? U ziet in één oogopslag of er een bericht voor u is. Ook uw My eBox overheidsdocumenten kunt u raadplegen in Mijn burgerprofiel. 

De status van uw COVID-19 vaccinatie volgen? 

Sinds kort is er een nieuwe module op Mijn burgerprofiel: ‘Uw COVID-19 vaccin’. Wie in aanmerking komt voor een vaccin, kan zijn uitnodiging daar raadplegen. Zodra het vaccinatiecentrum de uitnodiging voor uw vaccinatie heeft aangemaakt, kan u dit hier ook terugvinden. Hier kan u zelfs uw afspraak bevestigen of verplaatsen, indien nodig. 

Meer informatie en een woordje uitleg hoe hierop inloggen, kan u in dit artikel uit het Nieuwsblad vinden: ‘Check je ‘burgerprofiel’ als je je vaccinatie niet wil missen’: maar wat is dat en waar vind je het?

Samengevat, wat kan u op Mijn burgerprofiel terugvinden? 

  • Meldingen
  • Documenten
  • Attesten en vergunningen
  • Uw COVID-19 vaccin
  • Uw gegevens
  • In uw buurt 

En waarom vertellen wij u dit? 

Heel eenvoudig, omdat Green Valley Belgium ervoor zorgt dat de aanvragen en meldingen die via SmartLoket gebeuren ook in Mijn burgerprofiel komen te staan. Zo krijgt u een persoonlijk beeld van al uw overheidszaken. Handig én overzichtelijk!

Benieuwd naar de mogelijkheden van SmartLoket

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Klaar zijn voor de toekomst. Dat was de belangrijkste reden waarom gemeente As de voorbije 2 jaar alles op alles heeft gezet om de dienstverlening te optimaliseren en digitaliseren. De gemeente vond namelijk dat de dienstverlening niet altijd optimaal verliep, dat...

Digitale dienstverlening breidt uit

Digitale dienstverlening breidt uit

Ook inwoners van Herk-de-Stad en Peer kunnen vanaf nu attesten en uittreksels digitaal aanvragen. Dag en nacht, 7 dagen op 7. Herk-de-Stad en Peer hadden al enkele jaren een digitaal loket waarmee de burger van thuis uit attesten en uittreksels kon aanvragen. De...

25 attesten en uittreksels digitaal beschikbaar!

25 attesten en uittreksels digitaal beschikbaar!

Goed nieuws voor de inwoners van Bocholt en Zutendaal! Sinds begin april kunnen ze 25 attesten en uittreksels digitaal aanvragen, 7 dagen per week, 24 uur per dag, zonder dat ze zich hiervoor naar het gemeentehuis moeten verplaatsen. De dienst Burgerzaken levert...

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.