Nieuws

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Klaar zijn voor de toekomst. Dat was de belangrijkste reden waarom gemeente As de voorbije 2 jaar alles op alles heeft gezet om de dienstverlening te optimaliseren en digitaliseren. De gemeente vond namelijk dat de dienstverlening niet altijd optimaal verliep, dat moet voortaan beter op maat van de burger. Met SmartLoket, het digitaal loket van Green Valley Belgium, kan de gemeente zelf aanvragen en processen digitaliseren, om zo een rijk aanbod aan diensten aan te bieden aan de inwoners. Ook de modules ‘Meldingen’ en ‘Papieren en attesten’ spelen hier een belangrijke rol in. 

“We hebben vooral ingezet op het centrale meldpunt, waar mensen heel snel meldingen kunnen doen, want daar liep het vroeger wel eens fout.” vertelt burgemeester Tom Seurs aan TV Limburg. “En het digitaal loket waar heel snel attesten aangevraagd kunnen worden en vragen beantwoord kunnen worden. Daar hebben we sterk op ingezet. Daarnaast blijft het gemeentehuis uiteraard ook gewoon geopend, voor mensen die wat meer moeite hebben met deze digitalisering. Naast de normale afspraken kan je ook nog steeds gewoon binnenlopen voor je aanvragen en we willen zelfs tot bij de mensen thuis gaan, voor mensen die minder mobiel zijn.” 

De burgemeester wil hiermee tonen dat As er staat en klaar is voor de toekomst. En dat ook kleinere gemeenten mee vooruit kunnen. Green Valley Belgium is uiteraard trots dat we hier met SmartLoket ons steentje konden bijdragen. 

Lees meer over SmartLoket

Bron: TV Limburg

Webinarweek 2024

Webinarweek 2024

Van maandag 16 september tot en met donderdag 19 september organiseert Green Valley Belgium een week gevuld met interessante webinars. 
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een bepaalde module van ConfiDesk of SmartLoket? We hebben maar liefst 7 onderwerpen en 14 sessies ingepland tijdens onze week van de webinar. 

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.