Nieuws

Week van de webinar

Week van de webinar – van 24 april tot en met 27 April

Green Valley Belgium organiseert een week gevuld met interessante webinars en jij kan er bij zijn! Van maandag 24 april tot en met donderdag 27 april zoomen we in op verschillende onderwerpen rond SmartLoket. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een bepaalde module? We hebben maar liefst 7 onderwerpen en 17 sessies ingepland voor jou tijdens onze week van de webinar. 

Benieuwd hoe je SmartLoket kan inzetten om de dienstverlening van je organisatie te verbeteren? 
Schrijf dan zeker in voor één of meerdere sessies tijdens onze week van de webinar. Gratis, en volledig vrijblijvend.

Burger en burgerzaken

De burger registreert zijn adreswijziging online. SmartLoket geeft de aanvraag automatisch door aan de backoffice-toepassing. U blijft de aanvragen via de gekende weg behandelen. Op de gepaste momenten wordt de burger automatisch op de hoogte gehouden van de status en uitgenodigd om langs te komen op de dienst. 
 

Adreswijziging voor Hera-gebruikers

Adreswijziging voor Bravo-gebruikers

Adreswijziging voor Bevolking.net-gebruikers

Meldingen en klachten

Meldingen

Burgers, bedrijven en verenigingen registreren via een meldingskaart een melding. Deze meldingen worden centraal verzameld en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden.

Klachten

Met SmartLoket heeft u een centraal beheerssysteem voor de registratie, het onderzoek en de afhandeling van klachten.

Openbare ruimte

Inname openbaar domein

De oplossing ‘Inname openbaar domein’ laat toe om innames openbaar domein aan te vragen en te behandelen. Zowel burgers, verenigingen als ondernemingen kunnen een inname openbaar domein aanvragen.

Evenementen

‘Evenementen’ helpt de burger vergunningen voor evenementen snel en efficiënt aan te vragen. Met deze oplossing verwerkt u de aanvragen en levert de nodige vergunningen af. Een vergunning kan gepaard gaan met een inname van het openbaar domein.

Ondernemen

Een ondernemer heeft heel wat administratieve formaliteiten waaraan voldaan moet worden. Met SmartLoket – Ondernemen verloopt dit voortaan volledig digitaal.  Zowel startende als gevestigde ondernemers kunnen vergunningen, machtigingen, toelatingen e.d. digitaal aanvragen. Ook de verwerking van deze aanvragen gebeurt volledig digitaal. Dit levert een enorme tijdswinst op! Aanvragen worden sneller behandeld en de ondernemer krijgt sneller uitsluitsel. Een echte win-win dus.

Zelf modelleren

SmartLoket is een bouwdoos, gevuld met bouwstenen, waarmee u zelf aan de slag kan. Door gebruik te maken van de verschillende bouwstenen kan u aanvragen digitaliseren in een zaak. Uw medewerkers behandelen deze aanvragen via vooraf gedefinieerde processtappen. Hierdoor wordt alle informatie verzameld in één digitaal dossier. U kan de voortgang van de aanvragen registreren en bewaken. Bovendien kan u de aanvrager eenvoudig informeren over de status van de behandeling.

Benieuwd?

Benieuwd hoe je SmartLoket kan inzetten om de dienstverlening van je organisatie te verbeteren? 
Schrijf dan zeker in voor één of meerdere sessies tijdens onze week van de webinar. Gratis, en volledig vrijblijvend.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

In het Limburgse Herk-de-Stad, een stad met ongeveer 12.750 inwoners, heeft het bestuur opmerkelijke stappen gezet om digitale dienstverlening te omarmen. In een gesprek met Alain Steenaerts, verantwoordelijke voor de Dienst Burgerzaken, vertelt hij waarom Herk-de-Stad met SmartLoket zo sterk heeft ingezet op digitalisering.

Green Valley Belgium lanceert digitaal ondernemersloket

Green Valley Belgium lanceert digitaal ondernemersloket

Een ondernemer heeft heel wat administratieve formaliteiten waaraan voldaan moet worden. Met SmartLoket – Ondernemen verloopt dit voortaan volledig digitaal.  Zowel start-ups als gevestigde ondernemers kunnen hier vergunningen, machtigingen, toelatingen e.d. digitaal aanvragen.

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.