Nieuws

Digitale dienstverlening breidt uit

Ook inwoners van Herk-de-Stad en Peer kunnen vanaf nu attesten en uittreksels digitaal aanvragen. Dag en nacht, 7 dagen op 7.

Herk-de-Stad en Peer hadden al enkele jaren een digitaal loket waarmee de burger van thuis uit attesten en uittreksels kon aanvragen. De aanvragen waren echter niet geautomatiseerd waardoor het een tijdje kon duren voor de burger het gevraagde document afgeleverd kreeg.

In mei 2020 werd het e-loket volledig vernieuwd. Met SmartLoket worden attesten en uittreksels nu ook automatisch afgeleverd, dag en nacht, 7 dagen op 7. Een enorme tijdsbesparing voor de burger én de medewerkers van de Dienst Burgerzaken.

Lees meer over SmartLoket – Papieren en attesten

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Klaar zijn voor de toekomst. Dat was de belangrijkste reden waarom gemeente As de voorbije 2 jaar alles op alles heeft gezet om de dienstverlening te optimaliseren en digitaliseren. De gemeente vond namelijk dat de dienstverlening niet altijd optimaal verliep, dat...

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Kent u Mijn burgerprofiel al? Het is de plaats waar u al uw zaken met de overheid veilig en digitaal kunt regelen. Mijn burgerprofiel verzamelt al uw officiële gegevens en uw overheidsadministratie in één persoonlijk overzicht. Hebt u een aanvraag ingediend? Dan kunt...

25 attesten en uittreksels digitaal beschikbaar!

25 attesten en uittreksels digitaal beschikbaar!

Goed nieuws voor de inwoners van Bocholt en Zutendaal! Sinds begin april kunnen ze 25 attesten en uittreksels digitaal aanvragen, 7 dagen per week, 24 uur per dag, zonder dat ze zich hiervoor naar het gemeentehuis moeten verplaatsen. De dienst Burgerzaken levert...

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.