Nieuws

25 attesten en uittreksels digitaal beschikbaar!

Goed nieuws voor de inwoners van Bocholt en Zutendaal! Sinds begin april kunnen ze 25 attesten en uittreksels digitaal aanvragen, 7 dagen per week, 24 uur per dag, zonder dat ze zich hiervoor naar het gemeentehuis moeten verplaatsen.

De dienst Burgerzaken levert jaarlijkse duizenden documenten af. Via SmartLoket kan elke inwoner van Bocholt en Zutendaal nu ook online documenten aanvragen! SmartLoket zorgt ervoor dat het juiste digitaal ondertekende document afgeleverd wordt. In de meeste gevallen gebeurt dit onmiddellijk en volledig automatisch. Niet alleen gemakkelijk voor de burger, maar ook een administratieve vereenvoudiging voor de gemeentelijke ambtenaar.

Lees meer over SmartLoket – Papieren en attesten

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Gemeente As automatiseert dienstverlening met SmartLoket

Klaar zijn voor de toekomst. Dat was de belangrijkste reden waarom gemeente As de voorbije 2 jaar alles op alles heeft gezet om de dienstverlening te optimaliseren en digitaliseren. De gemeente vond namelijk dat de dienstverlening niet altijd optimaal verliep, dat...

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Kent u Mijn burgerprofiel al? Het is de plaats waar u al uw zaken met de overheid veilig en digitaal kunt regelen. Mijn burgerprofiel verzamelt al uw officiële gegevens en uw overheidsadministratie in één persoonlijk overzicht. Hebt u een aanvraag ingediend? Dan kunt...

Digitale dienstverlening breidt uit

Digitale dienstverlening breidt uit

Ook inwoners van Herk-de-Stad en Peer kunnen vanaf nu attesten en uittreksels digitaal aanvragen. Dag en nacht, 7 dagen op 7. Herk-de-Stad en Peer hadden al enkele jaren een digitaal loket waarmee de burger van thuis uit attesten en uittreksels kon aanvragen. De...

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.