Nieuws

Webinar SmartLoket Meldingen

Webinar SmartLoket – Meldingen

Heeft u het ook gemerkt? De dienstverlening van uw openbaar bestuur is het voorbije 1,5 jaar helemaal veranderd.

Waar de burger vroeger gewoon even langskwam op het gemeente- of stadhuis wordt er vandaag steeds vaker via digitale kanalen gecommuniceerd. Benieuwd hoe u deze digitalisering nog meer kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren? 

Met de module Meldingen registreren burgers, bedrijven en verenigingen hun melding via een meldingskaart. Deze worden centraal verzameld in SmartLoket en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden. 

Uitnodiging webinar

Tijdens deze reeks van webinars stellen we graag de module Meldingen binnen SmartLoket aan u voor. 

We lichten toe welke meldingen geregistreerd kunnen worden en hoe dit kan. We geven een woordje uitleg over het centrale beheer hiervan en zoomen in op het proces van de registratie tot en met het afsluiten van de melding. 

Wat mag u tijdens dit webinar verwachten?  

Een demonstratie van de module Meldingen, binnen SmartLoket met hierin: 

  • Welke meldingen kunnen geregistreerd worden?  
  • Hoe kan u deze registreren? 
  • Een woordje uitleg over het centrale beheer in SmartLoket
  • Stap voor stap lichten we de verwerking van deze meldingen toe: van de registratie door de aanvrager, de interne verwerking, het inplannen en uitvoeren van de werkopdracht
  • We zoomen in op de koppeling met 3P, waarmee werkopdrachten automatisch aangemaakt kunnen worden vanuit SmartLoket.  

Benieuwd? 

Benieuwd hoe u deze meldingen kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren? 
Schrijf dan zeker in voor één van onderstaande webinars waarin we de volledige procesflow van meldingen toelichten. Gratis, en volledig vrijblijvend. 

Webinar: SmartLoket – Reistoelating minderjarigen

Webinar: SmartLoket – Reistoelating minderjarigen

Wist u dat dit ook volledig digitaal kan afleveren? Met de module SmartLoket – Reistoelating voor minderjarigen kunnen burgers digitaal een reistoelating aanvragen. Tijdens dit webinar zoomen we in op het volledige proces: van de aanvraag van de reistoelating, de ondertekening tot de automatische aflevering van het document. 

Attesten uit SmartLoket, nu ook via zelfbedieningsloketten in Antwerpen

Attesten uit SmartLoket, nu ook via zelfbedieningsloketten in Antwerpen

De zelfbedieningsloketten in Antwerpen al gespot? Je kan ze op maar liefst 32 plaatsen in de stad vinden!  Aan deze kiosk kan je zelf persoonlijke documenten afdrukken en een aantal andere zaken regelen. Voortaan kan je hier ook terecht om je attesten via SmartLoket aan te vragen.

Webinar: SmartLoket – Reistoelating minderjarigen

Herk-de-Stad live met SmartLoket – Reistoelating minderjarige

Herk-de-Stad is als eerste live met de nieuwe module SmartLoket – Reistoelating minderjarige. Burgers kunnen vanaf nu hun reisvergunning voor minderjarige kinderen digitaal aanvragen. En niet alleen de aanvraag, ook de ondertekening én aflevering kan volledig online.

Berlaar live met SmartLoket  – Inname openbaar domein

Berlaar live met SmartLoket – Inname openbaar domein

Berlaar is live met de module SmartLoket – Inname openbaar domein. Burgers kunnen vanaf nu hun signalisatievergunning voor werken digitaal aanvragen. Dankzij de koppeling met GIPOD worden de innames automatisch geregistreerd. GIPOD is het Generiek Informatieplatform...

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.