Nieuws

Webinar SmartLoket Meldingen

Webinar SmartLoket – Meldingen

Heeft u het ook gemerkt? De dienstverlening van uw openbaar bestuur is het voorbije 1,5 jaar helemaal veranderd.

Waar de burger vroeger gewoon even langskwam op het gemeente- of stadhuis wordt er vandaag steeds vaker via digitale kanalen gecommuniceerd. Benieuwd hoe u deze digitalisering nog meer kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren? 

Met de module Meldingen registreren burgers, bedrijven en verenigingen hun melding via een meldingskaart. Deze worden centraal verzameld in SmartLoket en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden. 

Uitnodiging webinar

Tijdens deze reeks van webinars stellen we graag de module Meldingen binnen SmartLoket aan u voor. 

We lichten toe welke meldingen geregistreerd kunnen worden en hoe dit kan. We geven een woordje uitleg over het centrale beheer hiervan en zoomen in op het proces van de registratie tot en met het afsluiten van de melding. 

Wat mag u tijdens dit webinar verwachten?  

Een demonstratie van de module Meldingen, binnen SmartLoket met hierin: 

  • Welke meldingen kunnen geregistreerd worden?  
  • Hoe kan u deze registreren? 
  • Een woordje uitleg over het centrale beheer in SmartLoket
  • Stap voor stap lichten we de verwerking van deze meldingen toe: van de registratie door de aanvrager, de interne verwerking, het inplannen en uitvoeren van de werkopdracht
  • We zoomen in op de koppeling met 3P, waarmee werkopdrachten automatisch aangemaakt kunnen worden vanuit SmartLoket.  

Benieuwd? 

Benieuwd hoe u deze meldingen kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren? 
Schrijf dan zeker in voor één van onderstaande webinars waarin we de volledige procesflow van meldingen toelichten. Gratis, en volledig vrijblijvend. 

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

In het Limburgse Herk-de-Stad, een stad met ongeveer 12.750 inwoners, heeft het bestuur opmerkelijke stappen gezet om digitale dienstverlening te omarmen. In een gesprek met Alain Steenaerts, verantwoordelijke voor de Dienst Burgerzaken, vertelt hij waarom Herk-de-Stad met SmartLoket zo sterk heeft ingezet op digitalisering.

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.