Nieuws

Webinar SmartLoket Meldingen

Webinar SmartLoket – Meldingen

Heeft u het ook gemerkt? De dienstverlening van uw openbaar bestuur is het voorbije 1,5 jaar helemaal veranderd.

Waar de burger vroeger gewoon even langskwam op het gemeente- of stadhuis wordt er vandaag steeds vaker via digitale kanalen gecommuniceerd. Benieuwd hoe u deze digitalisering nog meer kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren? 

Met de module Meldingen registreren burgers, bedrijven en verenigingen hun melding via een meldingskaart. Deze worden centraal verzameld in SmartLoket en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden. 

Uitnodiging webinar

Tijdens deze reeks van webinars stellen we graag de module Meldingen binnen SmartLoket aan u voor. 

We lichten toe welke meldingen geregistreerd kunnen worden en hoe dit kan. We geven een woordje uitleg over het centrale beheer hiervan en zoomen in op het proces van de registratie tot en met het afsluiten van de melding. 

Wat mag u tijdens dit webinar verwachten?  

Een demonstratie van de module Meldingen, binnen SmartLoket met hierin: 

  • Welke meldingen kunnen geregistreerd worden?  
  • Hoe kan u deze registreren? 
  • Een woordje uitleg over het centrale beheer in SmartLoket
  • Stap voor stap lichten we de verwerking van deze meldingen toe: van de registratie door de aanvrager, de interne verwerking, het inplannen en uitvoeren van de werkopdracht
  • We zoomen in op de koppeling met 3P, waarmee werkopdrachten automatisch aangemaakt kunnen worden vanuit SmartLoket.  

Benieuwd? 

Benieuwd hoe u deze meldingen kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren? 
Schrijf dan zeker in voor één van onderstaande webinars waarin we de volledige procesflow van meldingen toelichten. Gratis, en volledig vrijblijvend. 

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

In het Limburgse Herk-de-Stad, een stad met ongeveer 12.750 inwoners, heeft het bestuur opmerkelijke stappen gezet om digitale dienstverlening te omarmen. In een gesprek met Alain Steenaerts, verantwoordelijke voor de Dienst Burgerzaken, vertelt hij waarom Herk-de-Stad met SmartLoket zo sterk heeft ingezet op digitalisering.

Green Valley Belgium lanceert digitaal ondernemersloket

Green Valley Belgium lanceert digitaal ondernemersloket

Een ondernemer heeft heel wat administratieve formaliteiten waaraan voldaan moet worden. Met SmartLoket – Ondernemen verloopt dit voortaan volledig digitaal.  Zowel start-ups als gevestigde ondernemers kunnen hier vergunningen, machtigingen, toelatingen e.d. digitaal aanvragen.

Week van de webinar – van 24 april tot en met 27 April

Week van de webinar – van 24 april tot en met 27 April

Green Valley Belgium organiseert een week gevuld met interessante webinars en jij kan er bij zijn! Van maandag 24 april tot en met donderdag 27 april zoomen we in op verschillende onderwerpen rond SmartLoket. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een bepaalde module? We hebben maar liefst 7 onderwerpen en 17 sessies ingepland voor jou tijdens onze week van de webinar. 

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.