Nieuws

Gemeente Beveren kiest voor Klanten Contact Centrum

Gemeente Beveren kiest voor ConfiDesk – Klanten Contact Centrum om de dienstverlening naar de burger te verbeteren.

De centrale kennisdatabank en het integraal klantbeeld helpen de medewerkers om vragen snel te beantwoorden en de klanten te informeren over de status van hun lopende contactmomenten, aanvragen en meldingen.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer centraliseer je alle inkomende contactmomenten op één plaats, je volgt ze digitaal op en verdeelt ze moeiteloos naar de juiste dienst of persoon. 

In Gent wordt de inkomende post nu eenvoudig geregistreerd en verdeeld, wat zorgt voor een soepelere verwerking. 

Ook interesse in ConfiDesk?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.